m

This is Aalto. A Professional theme for
architects, construction and interior designers

Call us on +651 464 033 04

531 West Avenue, NY

Mon - Sat 8 AM - 8 PM

Top

DĂNILĂ & PARTNERS este o firmă care oferă servicii complete de contabilitate și salarizare, membru CECCAR, înființată în anul 2018. În prezent, avem peste 400 de clienți din diverse domenii de activitate. Rețeta succesului nostru este echipa performantă și unită, precum și comunicarea strânsă cu clienții. Ne dorim să oferim servicii de calitate în domeniul contabil și de consultanță financiară și fiscală și, implicit, un grad mare de satisfacție a clienților noștri. Ne ghidăm după valorile: performanță, calitate, simplitate, învățare, relații și integritate.


Facând parte din echipa noastră, vei gestiona, în funcție de nivelul tău de experiență, un portofoliu de clienți.

Candidatul Ideal

Pentru noi ești candidatul ideal dacă:

  • Ești absolvent de studii superioare economice/juridice;
  • Ai experiență de minim 3 ani în gestiunea documentelor de personal și salarizare;
  • Ai cunoștințe de legislația muncii și salarizare;
  • Cunoașterea programelor SAGA și WINMENTOR constituie un avantaj;
  • Ești atent la detalii;
  • Ai abilități de comunicare;
  • Te implici în muncă, în relațiile cu colegii și cu clienții.

Responsabilități:

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale și a deciziilor de desfacere;
  • Transmiterea în Revisal a contractelor de muncă, modificărilor și încetărilor;
  • Gestionarea documentelor de evidență a contractelor de muncă;
  • Calcularea salariilor potrivit pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare;
  • Primirea, verificarea și arhivarea certificatelor medicale;
  • Depunerea cererilor privind recuperarea concediilor medicale la CAS;
  • Menținerea evidenței concediilor de odihnă pentru fiecare client;
  • Eliberarea de adeverințe, la cererea salariaților și în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Acordarea de consultanță în problemele de gestionare a personalului;
  • Asigurarea menținerii la zi a regulamentului intern și a altor documente interne, conform legislației în vigoare;
  • Întocmirea D112 și transmiterea statelor de plată și a op-urilor către clienți.

Beneficii

  • Salariu atractiv direct corelat cu volumul de muncă;
  • Creșteri salariale periodice;
  • Tichete de masă;
  • Prime specifice sărbătorilor;
  • Decontare abonament de transport;
  • Program normal de muncă (8-17 cu pauză de masă) cu posibilitatea de a lucra ocazional peste program;
  • Mediu de lucru plăcut și profesionist;
  • Birou într-o locație centrală;
  • Cursuri specializate plătite de firmă, participări la seminarii și conferințe;
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare în relațiile cu colegii și clienții;
  • Susținere și colaborare într-un colectiv tânăr și prietenos;
  • Acces la noutăți legislative.

Trimite-ne CV-ul și aplică acum

Dacă te interesează postul de Inspector Resurse Umane la Dănilă & Partners, atunci ia direct legătura cu noi. Mai jos îți descriem pașii pe care e important să-i îndeplinești:

  1. ⁠Trimite-ne un CV pe adresa de e-mail office@danilapartners.ro, dar lasă-ne și un număr de telefon.
  2. ⁠Unul dintre colegii noștri te va contacta pentru etapele următoare. ⁠Dacă treci de prima etapă de selecție, ne vedem la interviu.

Mult succes și te așteptăm în echipa noastră!

Sursă foto